ponedeljek, 6. avgust 2012

Zakaj se povezati s svojim višjim jazom?

Množice smo dnevno bombardirane z informacijami, kaj se je odkrilo novega bodisi na Zemlji bodisi v univerzumu. Noben medij pa nas ne obvešča, vsaj ne v večji meri, da je čas, da vsak znotraj sebe odkrije nekaj takega, kot je sposobnost videti, slišati ali vonjati. Nihče nam ne pove, da smo vsi v bistvu že tisočletja hendikepirani. Evolucija pa nas je pripeljala do stopnje, ko lahko vse človeštvo odkrije, da se lahko vsakdo poveže s svojim višjim jazom, svojim večnim delom, in ima tako dostop do vseh informacij – od tega, kako se počutiti bolje, do tega, kaj storiti s financami.


»Zemlja je preveč lepa, da bi bežali v 'druge svetove'.«

Meditiranje, duhovnost sama zase, bežanje v svetove, ki so izven naše realnosti, me nikoli niso zanimali. Saj sem od malega verjela, da smo tu, na Zemlji, da smo srečni in da je tu sreča doma. V iskanju odgovorov na svoja vprašanja, zakaj v določenem trenutku nisem srečna, pa sem prišla tudi do tako imenovane »duhovnosti«.

Te besede od malega nisem ravno oboževala, saj sem zrasla v svetu, ki je bil popolnoma usidran v to materialno realnost, v borbo za preživetje in uživanje v fizičnem svetu. »Duhovnost« pa je pod vplivom okolice zame predstavljala nekaj skrivnostnega, nekaj za tiste, ki ne vedo, da je Zemlja kraj za srečo in uživanje, zato se zaprejo vase in se odklopijo od te resničnosti. A ko sem počasi spoznavala ta skrivnostni »duhovni« svet, sem ugotovila, da je ta stalno del nas, samo da se tega večinoma ne zavedamo. Sama rada rečem poenostavljeno, da je to svet, ki je stalno okrog nas in v nas - v polnem in praznem prostoru, vsakem atomu zraka, v vsaki celici, v vsaki trdni stvari, od mize do jedilne žlice in kamna. Samo tega žal ne vemo. Kot da ne bi vedeli, da je roka del nas, ali pa da ne vemo, da lahko slišimo. Toda tega nas niso učili. Zato realnost dojemamo zavestno vedno samo skozi občutke, ki jih dobimo skozi naših petih čutov, ki se predelajo skozi vzorce, modele in programe, ki jih imamo v možganih. Tako nekdo zaradi vzorcev v istem deževniku vidi simpatično živalco, drugi nagnusen sluzast stvor, tretji pa izjemno koristno žival, ki izboljšuje njegovo zemljo. Vsak tako vidi v isti okolici povsem drugačen svet. Vsi pa smo programirani že od rojstva, da obstaja samo to, kar lahko zaznamo s petimi čutili. Tako mislimo, da je ta duhovni svet in »duhovnost« nekje zunaj nas. Pa ni. Je stalno del naše izkušnje tu na Zemlji. Je z nami, ko kosimo travo, pišemo knjigo, drsamo po ledu, vozimo avto ali delamo v znanstvenem laboratoriju. Samo šolski sistem in mediji ter politika nas niso tako programirali.

Mi nismo tisti, ki razmišlja.

Programiranje je mogoče zato, ker je vse v nas in okrog nas informacija, zavest. Vsemu, kar je, rečemo univerzalna zavest ali univerzalno informacijsko polje, kot jo poimenujejo kvantni fiziki. Nekateri ji pravijo tudi akaša ali tao. Žal nas tudi tega v šoli niso učili. In tudi tisočletja množicam tega ni bilo dano vedeti. A končno je prišel čas, da to izvemo, in upam, da vsi uspemo izkoristiti to znanje, da spoznamo naš resnični jaz. Torej, da nismo le meso, koža, kosti, lasje in to, kar vidimo s prostimi očmi ter smo naučeni, da smo mi. Da končno odkrijemo, da mi nismo samo tisti, ki razmišlja, s katerim se stalno istovetimo. Danes človek namreč stalno razmišlja, poleg tega pa smo še bombardirani z nešteto informacijami, tako da je naš um stalno dejaven. Še ko gremo v gozd, stalno razmišljamo. In mi mislimo, da smo ta razum, ta, ki razmišlja. Ampak mi nismo to.

Mi smo individualna zavest.

Šele, ko se umirimo, uspemo utišati um, začutimo svojo pravo esenco. V miru in tišini lahko začutimo svoj pravi jaz, svoj večni jaz, ki ni vezan na čas bivanja na Zemlji. Mi samo smo. To so učili kitajski modreci že pred več tisočletji. Da bi dosegli stanje miru in se zavedli svojega pravega bistva, so priporočali redno uporabo meditacije.

Višji jaz je simbolična podoba naše individualne zavesti.

V trenutku tišine, ko utišamo um, se lahko končno obrnemo na svoj večni del, našo dušo ali, kakor temu delu pravijo kvantni fiziki, individualno zavest. Le-ta z nami sicer stalno komunicira v obliki intuitivnih sporočil, ki pa jih težko zaznamo, saj nam le-tega običajno ne dopusti naš glasen razum. Šele ko se umirimo, se lahko začnemo pogovarjati s simbolično podobo naše individualne zvesti - z višjim jazom in tako lahko izvemo vse, kar nas zanima.

Kaj na primer torej lahko vprašamo svoj višji jaz?

Na primer:
  • kaj narediti, da nas neha boleti glava (saj naš višji jaz pozna vzrok),
  • kam investirati denar;
  • kakšna hrana je najboljša za naše telo;
  • kako urediti nek odnos ali zapleteno situacijo;
  • idr.

In zakaj tega ne počnemo vsi?

Ker nam nihče ni povedal, da je to mogoče.

Pa je. Vsak ima to možnost! In jo mora dobiti! Do zdaj so bile množice ločene od svojega višjega jaza, da so delale kot sužnji, kar jim je bilo rečeno. Zdaj pa je čas, da vsak odkrije svoj višji jaz in sam najde odgovor na to, kaj je dobro zanj. Ne da mu to govorijo elite in politika!

Svet je postal prezapleten za naš omejeni razum.

Zelo si želim, da bi se vsi znali in redno povezovali s svojim višjim jazom. Saj je le to način, kako bomo rešili Zemljo in svoj obstoj na njej. Živimo v svetu, ki je prezapleten, da bi ga rešili samo z razumom. Ponovno se moramo povezati s svojim višjim jazom, ki točno ve, kaj je dobro za nas kot posameznika in tako za ves svet.

Mene je lov za srečo, počasi pripeljal do tega, da se danes lahko v vsakem trenutku umirim in vprašam svoj višji jaz, kaj naj naredim glede nečesa. Lahko izvem tudi, kaj je dobro za druge, saj sem hkrati, kot vsi mi, povezana z univerzalno zavestjo. Individualna zavest, moj višji jaz, je namreč le holografski del univerzalne zavesti, ki predstavlja vse, kar obstaja, kot sem že rekla.

Moji odgovori na razne osebne in poslovne težave, ki sem jih dobila za ljudi od njihovega višjega jaza, so navduševali ljudi, saj sem prišla do takih informacij, za katere so vedeli, da jih nisem mogla dobiti drugje, ali pa so prinašali »čudežne« rešitve. Ker so tudi sami želeli priti do teh informacij, je nastala delavnica, kjer se učimo povezovanja in komuniciranja z univerzalno zavestjo in med drugim tako tudi s svojim višjim jazom.

Višji jaz lahko vsak trenutek pomaga tako revežu kot milijonarju, kot je Michel Domit.

Med ljudi bi želela prenesti tudi vedenje, da vsa »duhovnost« ni nekaj za izgubljanje časa in tiste, ki se jim ne da delati. Povezovanje z višjim jazom, namreč lahko pomaga prav vsakomur, od čistilke do poslovneža. Že pred leti me je globoko navdihnila tale zgodba bogatega podjetnika Michela Domita: https://www.youtube.com/watch?v=gG_k5-MH7fM. Govori namreč o tem, kako lahko s povezovanjem z univerzalno zavestjo živimo trajnostno v skladu z naravo in smo pri tem še bogati ter uspemo prebroditi vse ovire na poti do sreče.

Upam, da ta zgodba navdahne tudi vas. Zato na to pot povezovanja z univerzalno zavestjo in svojim višjim jazom, vabim tudi vas. Vzemite si nekaj časa in poskusite odkriti, kdo/kaj pravzaprav ste. Tajalo bo manj časa, kot mislite. Občutek bo približno tak, kot da ne bi vonjali ničesar, potem pa vas naučijo vonjati. Razodene se vam popolnoma nov svet, poln potencialov in svetlobe.


Povežite se s svojim višjim jazom.

Lahko se umirite in se sami začnete pogovarjati s svojim višjim jazom. Če pa vam ne uspe, vas vabim, da se mi pridružite na delavnici, kjer se učimo povezovanja in komuniciranja z univerzalno zavestjo in tudi svojim višjim jazom.

Mogoče pa se je dogovoriti tudi za individualne ure v okviru AI-coachinga, kjer se ravno tako naučimo povezovanja in komuniciranja z univerzalno zavestjo z uporabo bolj individualnega pristopa.

In tako lahko pridobite intuitivna sporočila v vsakem trenutku.

Veliko zadovoljstva pri odkrivanju svojega prvega jaza

Agata

Ni komentarjev:

Objavite komentar