ponedeljek, 6. avgust 2012

Regresija ne omogoča le potovanj v pretekla življenja, ampak mnogo več

Vedno pogosteje se govori o inkarnaciji, obstoju preteklih življenj in vplivu le-teh na naša življenja. Posledično postaja vse bolj sprejemljiva tudi regresija v prejšnja življenja, tehnika, ki nam omogoča, da si pogledamo svoja prejšnja življenja, pozabljene dogodke iz otroštva, svoje življenje v maternici ali dogajanje med posameznimi življenji. Žal pa glede na moja opažanja večina pozna regresijo le kot tehniko, s katero se gleda prizore iz preteklosti. Regresija pa ni le to, ampak nudi še veliko več. Kaj vse nam lahko prinese, bo na kratko predstavljeno v nadaljevanju. Pri tem bi omenila, da je tu govora o nehipnotični[1] regresiji, katere tehniko sem se učila pri dr. Janu Eriku Sigdellu in pri kateri se regresirana oseba stalno zaveda svoje obstoječe identitete in se ne poistoveti v celoti z osebo iz preteklega življenja.

Lahko začnemo verjeti tudi v čudeže

Sama uporabljam regresijo zase in druge že nekaj let, osebno pa sem se srečala z njo prvič pred približno šestimi leti, ko sem zaradi nekaj težjih izzivov v življenju prišla po priporočilu prijateljice do regresoterapevtke. Notranji glas mi je rekel, naj jo obiščem, in sem šla. Kljub temu da mi ni bilo lahko. Bolj ko se je regresoterapija bližala, bolj sem postajala živčna. Zato razumem nervozo in dvome vseh, ki se prvič podajo izkusiti to tehniko. Čeprav ob poglobitvi vanjo hitro uvidimo, da se nam med regresijo ne more zgoditi nič mimo naše volje, saj se ves čas zavedamo vsega, kar se okrog nas dogaja. Lahko le veliko dobimo. Po možnosti začnemo verjeti celo v čudeže. Kar se je zgodilo meni že na prvi regresoterapiji. V komaj treh urah sem poleg drugega namreč dobila noge. Dobesedno. Do takrat so mi vsi govorili, da izjemno ropotam, kot par konjev, ko hodim po stopnicah. Nog namreč nisem imela pod nadzorom. Občutek je bil, kot da imam hodulje namesto nog. Čeprav se sama tega do terapije nisem zavedala. Šele ko mi je regresoterapevtka odstranila blokade na vseh delih nog, sem začutila noge na povsem drugačen način in sem še danes skoraj neslišna, ko hodim po stopnicah. Zame je bil to takrat čudež.


Materialni svet ni edina realnost

Takšnih čudežev je bilo z leti še kar nekaj. Moje izkušnje na regresoterapijah so bile vsakič polne pomembnih spoznanj, ki jih pri drugih tako imenovanih duhovnih delavnicah, seminarjih in terapijah, na katere sem tudi hodila, nisem doživljala v tolikšni meri. To opažam tudi pri svojih strankah. Lahko se ti po nekaj minutah popolnoma spremeni dojemanje naše realnosti. Pri regresiji lahko naletimo tako na primer na angele, čarovnice, zmaje, vile, škrate, hudiče ter razna nezemeljska bitja. Celoten domišljijski svet iz pravljic tako pogosto zaživi pred nami v vsem svojem sijaju in nam pokaže, da ni tako nerealen, kot smo vedno mislili. Po želji lahko srečamo celo svojo duhovno skupino in ugotovimo, od kod prihajamo na Zemljo. Regresija nam torej pomaga, da spoznamo, da materialni svet, ki ga gledamo vsak dan, ni edino, kar obstaja. Odpre nam obzorje in nam pokaže še druge razsežnosti naše biti.

Osvobodimo se energijskih blokad iz preteklosti

Sicer pa uporabimo regresijo predvsem kot tehniko, ki nam pomaga v primerih, ko nas v življenju nekaj onesrečuje. To se zgodi tako, da lahko preko raznih prijemov sčistimo čustva, občutke in misli, ki nas bremenijo še iz preteklosti. Tako se lahko zdravijo na primer odnosi in bolezni. Neko obdobje pred leti se mi je na primer redno dogajalo, da sem bila naenkrat tik pred tem, da padem skupaj. Neko noč sem se nenadoma zbudila, začutila srce, ki hoče skočiti iz mene. Grozen občutek! Ustrašila sem se, da je infarkt. In že sem padla skupaj ter kot cunja obvisela v partnerjevih rokah, ko mi je poizkušal pomagati. Z rešilcem so me nato hitro odpeljali na urgenco, kjer so ugotovili, da je z mano vse v najlepšem redu. Zdravniki zame niso imeli rešitve. Zato pa sem jo našla v regresiji. Na srcu sem imela namreč pripeto entiteto, ki se mi je pripela na energijo strahu pred pomanjkanjem, ki me je spremljal od enega izmed prejšnjih življenj. Ko sta bila strah ter entiteta odstranjena, so težave izginile. Od takrat me ni nikoli več obšel občutek, da bom padla skupaj.


Smo energijska bitja

Sem se pa z vsako regresijo in čiščenjem čustev bolj zavedala, da nisem le fizično telo, ampak predvsem energija. Pri regresiji namreč odstranimo iz nas razna neprijetna čustva, kar občutimo kot pretakanje energije. Včasih je le-to blago, drugič bolj močno. S tem pa dobimo nov pogled na sebe in se lažje začnemo dojemati kot energijsko bitje. Hkrati pa z rednimi regresijami postanemo tudi bolj občutljivi in dojemljivi za različne energije v svoji okolici. Čustva, ki jih doživljamo v našem vsakdanu, pa tudi lažje obvladamo.

Prejšnja življenja nam pomagajo razumeti sebe danes

Pomembno je torej, da se pri regresiji dobro sčisti vse potrebno iz preteklih življenj in da ne ostane le pri gledanju »filmov preteklosti«. Pogosto namreč naletim na ljudi, ki so od neke pretekle regresije odnesli le to, da so bili nekoč bogati trgovci ali kralji. Ne glede na to so tudi »filmi o preteklih življenjih« lahko čudovito orodje za razumevanje naše lastne narave. Pomagajo nam na primer razumeti, zakaj počnemo določene stvari ali zakaj na določen način reagiramo. Stranka, kateri sem delala regresoterapijo, ni mogla razumeti na primer, zakaj se v življenju ne more ustaliti na enem mestu, ampak mora stalno menjavati lokacije. S pogledom v nekaj svojih preteklih življenj je nato ugotovila, da je bila v mnogih življenjih na Zemlji popotnik in avanturist, zato jo tudi v tem življenju stalno srbijo podplati in ne zdrži dlje časa v istem kraju. Stranka je tako uvidela, da je v njeni naravi, da je potujoča duša in da je čas, da se sprejme tako, kot je.


Sprejmemo sebe in spoznamo svoje potenciale

Poleg tega da s pomočjo regresije lahko dokončno sprejmemo same sebe, take kot smo, nam omogoča, da celo aktiviramo sposobnosti, ki so do sedaj »spale« v nas. Tako je bila neka gospa v enem iz prejšnjih življenj pevka in umorjena s strani prijateljice pevke, ki ni prenesla konkurence. Zaradi tega strahu, si gospa ni upala peti niti v tem življenju, čeprav je vsak obstrmel, ko je zaslišal njen glas, v primerih ko se je spozabila in kaj slučajno zapela. Ko je bil ta strah odstranjen, je pričela peti v javnosti in zdaj lahko poje brez zadržkov, kadarkoli si to zaželi.

Lažje sprejmemo druge

Regresija pa ni uporabna le za razumevanje nas samih in naših potencialov, ampak nam lahko pomaga razumeti in sprejeti tudi druge ljudi. S tem nam omogoči, da postanemo bolj strpni in polni ljubezni. S sprehajanjem preko svojih življenj namreč spoznamo, da smo vsi bili lahko nekoč tatovi, morilci, prevaranti, prešuštniki in drugo, česar ne maramo. S tem pa uvidimo, da ni smiselno, da se jezimo na druge, ker ravnajo tako ali drugače, in posledično postanemo bolj prizanesljivi do takih ljudi. Na ta način pripomore regresija k svetu z manj sodb in jeze ter z več ljubezni.


Izboljšamo zdravje

Ko pa lažje sprejemamo svet okrog nas, se izboljšata tudi naše počutje in zdravje, saj se umirimo in smo manj podvrženi stresu. S tem postanemo tudi bolj ustvarjalni in uspešni. To pa je izjemno koristno v današnjem svetu, ko smo dobesedno paralizirani od strahov, ki vsak trenutek prežijo na nas in nas oddaljujejo od ljubezni.

Hitreje se odločamo in izboljšamo intuicijo

Kljub umirjenosti pa se lahko z regresijo naučimo tudi hitrejšega in boljšega odločanja. Z več notranjega miru, se namreč naša intuicija izostri in se lahko v vsakem trenutku obrnemo z vprašanjem k našemu višjemu jazu.[2] To pa je vedno bolj pomembno v današnji poplavi informacij. Ko se odločamo na podlagi razuma, je proces odločanja dolg, saj mora le-ta predelati ogromno podatkov. Sodobna tehnologija nam je pri tem sicer lahko v veliko pomoč, a ne vedno in povsod. Poleg tega nas ovira tudi obilica strahov, ki nam preprečujejo, da bi se odločili v skladu s sabo. Z regresijo pa se naučimo povezati s svojim višjim jazom in takoj dobiti odgovor na zastavljeno vprašanje. Le-ta pa je običajno tudi bolj v skladu z nami kot razumsko pridobljeni odgovor.


Stalno smo povezani sami s sabo

Ne glede na vsebino pridejo odgovori s strani višjega jaza na nežen in spodbuden način. Škodljivih posledic regresija nima. Regresije se namreč ne more peljati mimo našega višjega jaza. Regresoterapevt lahko regresijo le usmerja, ne more pa manipulirati s posameznikom, saj dejansko vodi regresijo njegov višji jaz. Problematična je lahko le takrat, ko se je ne izvede do konca in se ne počisti vseh čustev. V takem primeru gre na primer posameznik po regresoterapiji domov jezen na neko osebo, ki jo je videl v preteklem življenju in jo pozna tudi danes. Če ni videl vseh karmičnih povezav in ni bilo opravljenega temeljitega čiščenja čustev, kot je jeza, in občutkov, se lahko zgodi, da ni sposoben odpuščanja ter videti situacije v luči ljubezni. Če je pravilno izpeljana, pa je regresija izjemno uporabna za vsakogar, saj nam lahko pomaga do vsega zgoraj opisanega. Bolje lahko spoznamo sebe in lažje sprejmemo sebe ter druge. Hitreje razrešimo razne travmatične odnose in si izboljšamo zdravstveno stanje. Sčasoma pa se lahko naučimo tudi hitrega povezovanja s svojim višjim jazom v vsakem trenutku, ko to želimo. Le-ta ima namreč za nas vse informacije v zvezi s tem, kaj storiti, da se izboljšajo odnosi, zdravje in drugo, da postanemo bolj srečni.

Agata

[1] O razliki med hipnotično in nehipnotično regresijo glej Jan Erik Sigdell: Regresija v pretekla življenja. ARA založba, Ljubljana, 2011, 216 strani

[2] Višji jaz je tu mišljen kot simbolična podoba našega večnega dela, duše, individualne zavesti.

Ni komentarjev:

Objavite komentar