ponedeljek, 8. oktober 2012

Pogovor o novi Dyerjevi knjigi Izpolnjene želje - 17.10. ob 18:00


Pozdravljeni,

vsi, ki želite, da se uresniči več vaših želja,

vas vabim v sredo, 17.10., ob 18:00 v knjigarno Zdaj.

Predstavljena vam bo knjiga

Izpolnjene želje -

Obvladajmo umetnost uresničevanja,


Dr. Wayna W. Dyerja.

Knjiga bo v prihajajočem tednu izšla pri Založbi Gral VE, tako da boste lahko med prvimi, ki boste knjigo na predstavitvi tudi kupili.

Vesela sem, da sem od prevajalke te čudovite knjige, Veronike Novak, dobila povabilo, da vam z dr. Manco Košir knjigo na kratko predstavim.

Knjiga na izjemno enostaven način s pomočjo številnih primerov razkriva skrivnost postopka manifestacije, uresničevanja naših želja.

Danes pa vam za pokušino navajam nekaj citatov iz knjige:

»Največji dar, ki ste ga kdaj prejeli, je domišljija. V osrčju čudežnega notranjega sveta imate sposobnost uresničitve vseh želja. V vaši domišljiji je največja moč, ki jo sploh imate. Gre za področje, kjer ustvarjate življenje, kakršnega si želite, in najimenitneje je, da ste sami vladar z vso pripadajočo avtoriteto vladati svetu po svojih željah.«


»In prav to sem vsa ta leta delal na podlagi naukov svetega Frančiška in Lao Zija: intelektualno podoživljal njuna sporočila, pisal o njih, o njih predaval, jih analiziral, interpretiral – vse v svetu svojih predstav. Vendar sem sedaj prešel nivo svojega razuma, ko se ukvarjam z nauki teh božanskih učiteljev. Ko sem tistega dne nastopil v Vernonu in takrat, ko sem govoril poslušalcem v Assisiju in me je prežemala navzočnost svetega Frančiška, sem oba učitelja čutil v svojem telesu, živel njuna sporočila, kot bi bila del mene. Z drugimi besedami, to pomeni prevzeti počutje, kot da je v resnici želja že izpolnjena. Ko zmorete strastno čutiti tisto, kar si želite imeti ali postati, in če želja sovpada z višjim jazom, torej z Bogom, postanete to in to postane vi.«

»Podzavestni um sprejme kot resnično, kar občutite kot resnično. Občutki določajo vašo resničnost, ker so vtisnjeni v podzavesti. Če se zavestno počutimo obupane in se s to idejo poigravamo v svoji domišljiji z dodatnimi občutki obupa, boste v podzavestni um vtisnili idejo neuspeha. Posledično vam bo univerzalni podzavestni um ponudil priložnosti, ki bodo v skladu s tem, kar čutite kot resnično. Zapomnite si, da je podzavest neosebna in ne izbira. Ne morete delati razlik med občutki, ki so posledica težkih vsakdanjih izkušenj, in občutki, ki so posledica želje, ki ste si jo postavili v domišljiji za prihodnost.«

»Če vas tik pred spanjem prevzamejo skrbi, tegobe ali strah, ne ostanite v postelji. Vstanite, prižgite luč, nekajkrat globoko vdihnite, preberite nekaj vrstic duhovne literature, nekaj trenutkov meditirajte, molite – naredite karkoli, samo da ne ostanete v postelji. Grdih misli se ne morete ubraniti, če ostanete pod odejami v postelji. Če se zločesti občutki vrnejo, ko ste spet v postelji, vstanite, prižgite luč in poskusite kaj drugega. Ko ste končno spet mirni v postelji, ponovite Jaz sem izreke, ki sem jih navedel v prvih dveh predlogih, in spolzite v spanec pripravljeni, da bodo ušesa odprta in navodila zapečatena.«

Knjiga izide ta teden, cena 19,90 EUR, naročila pa sprejema podjetje Avrora AS, ki se ukvarja s prodajo knjig Založbe Gral VE: info@galarna.si oz. 059 932 107.

Dogodek je brezplačen:).

Se veselim snidenja in da vam lahko povem kaj več o tej knjigi.

Veliko izpolnjenih želja vam želim:) Agata

Ni komentarjev:

Objavite komentar