ponedeljek, 8. oktober 2012

Wayne W. Dyer nam pomaga razumeti, ali obstajajo prejšnja življenja

Ravno se pripravljam na predstavitev nove knjige dr. Wayna W. Dyerja Izpolnjene želje - obvladajmo umetnost uresničevanja (2012, Založba Gral VE), ki bo 17.10. v knjigarni Zdaj. K sodelovanju me je povabila prevajalka Veronika Novak in imam čast, da berem besedilo še preden je knjiga uradno izdana. Tako me je na neki točki Dyer ponovno spodbudil, da razmišljam o prejšnjih življenjih in regresiji.

Pri povezovanju z univerzalno zavestjo pogosto dobivam začudena vprašanja o tem, kaj so prejšnja življenja. Sama na taka vprašanja odgovarjam glede na današnje vedenje o delovanju človeka, celotnega ustroja naše realnosti, tako s stališča kvantnih fizikov kot raznih duhovnih mojstrov. Vse, kar obstaja, naj bi tako bilo iz univerzalne zavesti. Le-ta tvori neke vrste matriko, v kateri so vse možnosti (kvantne možnosti) predvidene (Gregg Braden imenuje to matrico božanska matrika). Mi (kot individualna zavest - duša) pa z našimi mislimi nato vplivamo, kaj se bo dejansko zgodilo. Gregg Braden temu pravi: »Naš svet, naša življenja in naša telesa obstajajo tako, kot obstajajo, saj so bili izbrani (zamišljeni) iz sveta kvantnih možnosti.« Tako s stališča zavesti ni prejšnjih ali preteklih življenj, le-ta potekajo na nek način vzporedno, saj čas v neskončnem vesolju zares ne obstaja. Vsa življenja so le nek aspekt manifestacije individualne zavesti.

Dyer tudi razmišlja o tem, da obstajajo »pretekla« življenja na nek način vzporedno. V prihajajoči knjigi poda svoje razmišljanje takole:

»Moja prva misel ob branju Brendinega pisma je bila popolnoma prevzeta z mojim egom, ki je razglašal: verjetno si bil Lao Zi in sveti Frančišek v dveh od tvojih prejšnjih življenj, zakaj pa ne. Poglej, kako pomemben si in kaj vse počneš, da bi svet postal duhovno ozaveščen. Nato sem po telefonu govoril s pisateljico Anito Moorjani v Hongkongu in ji prebral pismo, ona pa je v trenutku pomirila moje nadute misli. Povedala je, da je njena izkušnja z “one strani” v eni točki popolnoma jasna: vse se dogaja hkrati. Ni preteklosti in ne prihodnosti, samo eno in samo zdaj. In najbliže se ji zdi, da so to vzporedna življenja. Zavedam se, kako zmedeno je lahko razmišljati o ideji, da ni ne preteklosti ne prihodnosti nelinearne zavesti, še posebej zato, ker so možgani (in to je edina reč, s katero lahko razmišljamo) del linearnega telesa in so imeli začetek in bodo imeli konec. Ideja, da se vse dogaja sočasno, je ena izmed velikih skrivnosti. Kljub temu sem v sanjah ali globoki meditaciji že doživel bežen približek te nelinearnosti.«

Meni je pri ustvarjanju slike, kako obstaja vse, kar obstaja, veliko pomagala literatura, še več pa lastna izkušnja in informacije, ki sem jih pridobila tekom povezovanja z višjim jazom in univerzalno zavestjo, kjer sem dobila povsem enake informacije, kot jih zgoraj opisujejo Gregg Braden, Wayne W. Dyer in Anita Moorjani. Vam pa pustim, da si ustvarite svoje mnenje o tem, kaj obstaja. 

Vesela bom vaših razmišljanj.

Se vidimo na predstavitvi knjige:) Agata

Ni komentarjev:

Objavite komentar