petek, 20. april 2018

Za uspeh v poslu ne potrebujemo stresa

Ključno je, da smo mi mi, da živimo v skladu s sabo in ne drugimi.

To velja tako v zasebnem kot poslovnem življenju.

Pri meni se je pred kakim letom oglasil zaskrbljeni direktor. Imel je kup težav. Pa tudi strahov, čeprav direktorji vsi po vrsti pravijo, da nimajo strahov. Družba je v preteklosti namreč zahtevala od vodji, da so neustrašni, čeprav je to pogosto privedlo tudi do vojn. Skratka, ta direktor, ki me je prosil za pomoč, je najprej delal vse zato, ker mora. Bil je stalno v stresu, podjetju ni šlo prav dobro.

Ko sva se lotila njegovih srčnih želja in sva vse uredila, kot je v skladu z njim, je postajal iz meseca v mesec bolj veder in lahkoten. Podjetje je sprva malce zmanjšal in ohranil stabilno jedro, zdaj pa na zdravih temeljih že veselo planira, da se širi. 

Sam mi zdaj vedno znova govori, da ne more verjeti, da se vedno bolj zabava pri svojem delu, veliko manj dela, rezultati so veliko boljši. Stresa praktično ne pozna. 

Za uspeh v poslu ne potrebujemo stresa.

Prihaja doba, ko ne bo več moderno biti v stresu.

Stres ne prinaša najboljših idej, ne prinaša zadovoljstva in dolgotrajne sreče. 

Zato se vprašajmo, kako se znebiti stresa.

Kako si lahko delovno okolje uredimo, da nismo v stresu?

Veselo raziskovanje ♥♥♥ Agatha 

Inštitut za sre(e)čno družbo

Ni komentarjev:

Objavite komentar