sreda, 4. april 2018

Moja izgorelost in koliko ti lahko pomagajo pri okrevanju drugi?


Pred 11 leti sem izgorela. Ležala sem leto in pol. Lahko bi se zelo slabo končalo. 

Za marsikaterega strokovnjaka za izgorelost sem čudež, da sem tako dobro prišla skozi in da sem se tako dobro sestavila nazaj. 

Kako?

Tako da sem se soočila s svojimi strahovi.

Zato jih takooo dobro poznam. Ta proces mi je tudi pomagal, da sem prišla celo do genoma sreče.

Kako torej čez svoje strahove?

To me stalno sprašujete.

Ja, nekaj se jih lahko znebimo že samo s tem, da se jih zavemo. 

Nekaj jih lahko takoj sčistimo s pomočjo višjega jaza, skozi proces odstranjevanja strahov.

A Zemlja je realnost oziroma igra, ki sliši na ime »Izkušnja«.

Nekaj se lahko sčisti, prediha, oddela s pomočjo terapevta, coacha, zdravilca, soseda, ali ko se gleda nek film ipd. 

Za določene strahove pa je potrebno preprosto skočiti v akcijo in se soočiti z njimi v življenju.

Npr. simpatijo je potrebno poklicati po gsm in jo povabiti na zmenek, ali pa oddati prošnjo za sanjsko službo, ali pa reči »ne« nekomu, ki nas stalno zlorablja, ali pa zbrati vse svoje imetje in se preseliti na drug konec sveta…, ker si to želi naše srce.

Zato pogumno čez svoje strahove.

Nihče nas ne more osvoboditi, če sami nočemo pobegniti iz svoje kletke ♥♥♥ Agatha

Inštitut za sr(e)čno družbo

Ni komentarjev:

Objavite komentar