Te dni sem še posebej pozorna na spletne strani, saj pripravljam Inštitutovo.
Ker ima danes že marsikdo izmed nas spletno stran ali blog, pa pišem tale prispevek kar vsem.
Kaj imate napisano v rubriki »O nas«?
Kot poslovna svetovalka sem že v preteklosti pogosto zaznala, kako se posamezniki v katerikoli organizaciji radi skrijemo za nazive, procese, številke.
Pa je to koristno za nas in organizacijo?
Kako se predstavljate kot posameznik ali podjetje?
Podjetje ni nič drugega kot en velik organizem, eno veliko bitje, ki prav tako potrebuje ljubezen, negovanje, zaščito, pozornost, hvaležnost, prijaznost, spoštovanje, zaupanje itd.
Ali lahko stranka, ko pride na vašo spletno stran, to veliko dušo kot uporabnik začuti?
Pomembno je, da ne zazna le hladu, ogrodja, skeleta, ampak tisto, kar podjetju daje življenje.
Ko pišete na vaši spletni strani o vas nekaj na splošno in kupci ne vidijo, kdo je dejansko v timu podjetja, kdo predstavlja dušo podjetja, jih pogosto enostavno ne potegnete več.
Podjetniki, razna društva, vse organizacije lahko tako izgubimo veliko strank samo zaradi tega, ker se skrivamo.
Zato pokažimo, kdo je za logotipom, za izdelki.
Predstavimo svoj tim, svoje zaposlene…
Kupci kupujemo vedno več od oseb.
Ko gremo k zdravniku, želimo točno tega in tega zdravnika.
Ko gremo v arhitekturni biro, želimo natanko tega in tega arhitekta.
Posel gre v smer SRCE na SRCE, DUŠA na DUŠO.
Zato se odprimo za stranke, odprimo srce in pokažimo na spletni strani, kdo smo.
Pa veliko uspehov želim vsem nam :) Agatha ♥♥♥
Ker ima danes že marsikdo izmed nas spletno stran ali blog, pa pišem tale prispevek kar vsem.
Kaj imate napisano v rubriki »O nas«?
Kot poslovna svetovalka sem že v preteklosti pogosto zaznala, kako se posamezniki v katerikoli organizaciji radi skrijemo za nazive, procese, številke.
Pa je to koristno za nas in organizacijo?
Kako se predstavljate kot posameznik ali podjetje?
Podjetje ni nič drugega kot en velik organizem, eno veliko bitje, ki prav tako potrebuje ljubezen, negovanje, zaščito, pozornost, hvaležnost, prijaznost, spoštovanje, zaupanje itd.
Ali lahko stranka, ko pride na vašo spletno stran, to veliko dušo kot uporabnik začuti?
Pomembno je, da ne zazna le hladu, ogrodja, skeleta, ampak tisto, kar podjetju daje življenje.
Ko pišete na vaši spletni strani o vas nekaj na splošno in kupci ne vidijo, kdo je dejansko v timu podjetja, kdo predstavlja dušo podjetja, jih pogosto enostavno ne potegnete več.
Podjetniki, razna društva, vse organizacije lahko tako izgubimo veliko strank samo zaradi tega, ker se skrivamo.
Zato pokažimo, kdo je za logotipom, za izdelki.
Predstavimo svoj tim, svoje zaposlene…
Kupci kupujemo vedno več od oseb.
Ko gremo k zdravniku, želimo točno tega in tega zdravnika.
Ko gremo v arhitekturni biro, želimo natanko tega in tega arhitekta.
Posel gre v smer SRCE na SRCE, DUŠA na DUŠO.
Zato se odprimo za stranke, odprimo srce in pokažimo na spletni strani, kdo smo.
Pa veliko uspehov želim vsem nam :) Agatha ♥♥♥
Inštitut za sr(e)čno družbo
Ni komentarjev:
Objavite komentar