torek, 25. april 2017

Se dobimo on-line?

Zdaj me lahko kontaktirate tudi on-line, ko ne veste, kako boste izvedli kak dolgoročen projekt, kot je na primer dokončanje šolanja, nakup stanovanja.

Se dobimo on-line, pa četudi za 15 minut.

Tako sem bila v zadnjih dveh mesecih prisotna ob neki diplomi. Ko me je gospa potrebovala, sva se tedensko slišali po pol ure in razrešili vse, kar jo je oviralo, da bi šla naprej. 

Kaj vse sva razreševali v tem času?


• Blokade, ki so jo ovirale, da bi sploh dokončala šolanje;
• Strah, da ni vredna uspeha;
• Strah, da nima dovolj znanja;
• Občutek, da je nihče ne razume;
• Pomanjkanje časa za pisanje diplome;
• Nesoglasja z mentorjem zaradi drugačnega pogleda na vsebino naloge;
• Izgubo življenjske usmeritve;
• Razreševali sva odnose v družini, ki je ni podpirala, da bi dokončala šolanje;
• Težave na delovnem mestu zaradi tega, ker ni več delala še za šefico, ki ji je nalagala svoje delo;
• Njeno samopodobo, samozavest;
• itd.

Kako se je končalo? 

Gospa je dobila 10 na zagovoru. Išče službo, ki bo bolj v skladu z njo. Zdaj ve, kaj v življenju želi početi. Doma jo podpirajo. Šefica se je vdala in sprejela, da gospa ne prevzema njenega dela.

Naj se tako lepo sestavi življenje tudi vam.

Če potrebujete roko za pomoč, sem tu.


Za vse info me lahko kontaktirate na institut@srecno.org.

Srčen objem :) Agatha ♥♥♥

Inštitut za sr(e)čno družbo

www.srecno.org

Ni komentarjev:

Objavite komentar