petek, 26. september 2014

Thomas Edison o strahovih

Se pripravljam na jutrišnjo delavnico v zvezi z odstranjevanjem stresa in strahov. Zato sem vprašala Thomas Edisona, kaj meni o strahovih. Njegov odgovor vas čaka spodaj.

Če se nam želi še kdo pridružiti, srčno vabljen: 

»Strah ni nič drugega kot pomanjkanje ljubezni. Jaz se v poslu nisem bal, zato sem veliko dosegel. Sem pa v ljubezenskem življenju imel več težav. Škoda, da nisem tudi tu znal čez strahove. V bistvu je treba zbrati samo dovolj poguma, tako da se skoncentrira moč v srcu za dosego tistega, kar si želiš. Potem lahko dosežeš vse. Ga ni cilja, ki si ga želiš doseči, in ga ne dosežeš. Čar je res v tem, da uspeš čez strahove. Vedno najdeš pot, četudi le-ta vodi po strmem skalovju in čez težke prepreke.

Zato nikoli ne obupati, ko si nekaj resnično želite. Ni ga področja v življenju, kjer ni bi mogli biti srečni. Samo pazite, da ne sledite egu. Le-ta lahko ubija. Taki cilji vas potem ne bodo osrečili. Sledite samo ciljem in željami, ki prihajajo iz srčike vašega srca.«

Ko strahovi umrejo, zaživi ljubezen.

Iz srca za vas:) Agata

Inštitut za sr(e)čno družbo

Ni komentarjev:

Objavite komentar