torek, 9. september 2014

Sporočilo polne lune

Noč je bila danes svetla, kot da bi bil dan. Polna luna se je bohotila v vsej svoji lepoti. Pogovorili sva se. Naužila sem se njene čarobne energije. Nato pa sem jo povprašala, kaj sporoča vam. Sporočila je tole:

»Čas je, da vstanete. Nehajte klečati na tleh in sezite po svojih sanjah. Dovolite si početi v vsakem trenutku to, kar želite. Naj bo vaša omejitev le ta trenutek in nič drugega. Ne ozirajte se ne nazaj ne naprej. Samo bodite. Ko uspete biti kralji trenutka, vas nihče več ne more manipulirati in vam diktirati vašega življenje. Obrnite se proti meni in me glejte. Dlje, ko me boste gledali, večjo moč boste imeli in prej bo vsak trenutek tak, kot si ga želite. Ni krize, ni revščine, ni bolečine, če jih vi nočete, pa četudi si jih podzavestno ustvarjate. Zato se vprašajte zdaj, kaj želite in pridite k meni po moč. Z mojo energijo vam bo lažje vstati in poleteti sanjam naproti. Drugi okrog vas ne letijo, ker so boljši, ali imajo večjo srečo v življenju, ali imajo boljšo karmo, ampak zato, ker so zbrali pogum in sledili srcu. Dvignite pogled in me sprejmite vase. Sredi najhujše teme vam bom kot popotnikom sredi puščave svetila in kazala pot proti vašim sanjam.«     


S polno luno se bomo povezovali tudi na skupinski regresiji jutri, v sredo, ob 19:00:

Sr(e)čno :) Agata

Inštitut za sr(e)čno družbo

Ni komentarjev:

Objavite komentar