ponedeljek, 30. januar 2017

Ali praznujete rojstni dan podjetja?

»Ali še kdo praznuje rojstni dan svojega podjetja, društva, zavoda, agencije, sklada… ?« ♥♥♥
(v vaši lasti ali pa v njej delate kot zaposleni)

Hja … najbrž se marsikdo čudi ob tem ;-).

Pa ni tako nesmiselno tole moje razglabljanje, ravno tako kot ni nesmiselno praznovanje osebnega rojstnega dne.

Moje podjetje ima te dni rojstni dan in seveda razmišljam, kakšno tortico bom sčarala :)

Podjetje oz. vsaka organizacija je namreč živ organizem.

Tega se več ali manj vsi premalo zavedamo. Žal sebi v škodo.

Tudi sama sem bila ista, pa čeprav sem se že 15 let nazaj na magisteriju učila o tem, da je podjetje živ organizem.

Učila…

Leta zatem sem spremljala mojo nekdanjo mentorico, Violeto Bulc, ki je kot poslovna svetovalka uporabljala ta termin, kjerkoli se je pojavila, in veliko organizacijam dala misliti, kako so odnosi pomembni za uspeh podjetja, tako navznoter kot navzven.

Ko smo nesramni do sodelavcev in strank, ko ne opravimo svojega dela, kot je to v naši moči, ko zahtevamo, kar nam ne pripada, ko v delavnem času počnemo stvari, ki niso v najboljše dobro našega podjetja, škodimo podjetju. Pa ne zidovom, ampak duši, zavesti podjetja, in s tem ga šibimo, žalostimo...

Najbrž se tole zdi marsikomu hecno.

A ni.

Raziskujte, preverite…



Meni osebno se je vse to skupaj sestavilo šele zadnja leta, ko sem se začela povezovati z univerzalno zavestjo.

Nek gospod je prišel k meni, ker se ne razume s starejšim sinom v svojem družinskem podjetju.

Ko sva pogledala, kakšno je trenutno stanje podjetja, je bil zagrožen.

Podjetje se je namreč počutilo izredno slabo, kar za prihodnost seveda ne pomeni nič dobrega.

A s pomočjo višjega jaza gospoda sva hitro prišla do rešitve.

V podjetju je bil sin, ki si je želel opravljati drug poklic in svojega dela seveda ni izpeljal, kot bi bilo to dobro za podjetje.

Obenem pa ta sin v podjetje ni pustil hčerke, katere poslanstvo pa je opravljati natanko to dejavnost.

Podjetje bi bilo spremembe izjemno veselo in bi lahko zraslo.

Seveda pa je bilo nato od gospoda odvisno, saj je ustanovitelj in direktor, ali bo spremembe uvedel.

Začel jih je uspešno uvajati… in spremembe na boljše so očitne… tako v družini kot podjetju.

Držimo pesti!!!!

Vsem vam pa želim, da preživljate svoj dragoceni čas v organizaciji, ki jo osrečujete vi in ona vas :) ♥♥♥
Agatha

Inštitut za sr(e)čno družbo
www.srecno.org

Ni komentarjev:

Objavite komentar