četrtek, 27. junij 2013

Kako vam lahko pomagam kot posamezniku?

Zjutraj me je stranka vprašala, kaj počnem kot AI-coach in regresoterapevtka. Pa ker ni prva, pišem vsem vam.

Kot prvo, si želim, da bi vsi našli svojo srečo in tako ustvarili družbo srečnih. Slovenija bi bila tako lahko vzor svetu, kako postati država srečnih ljudi, s katero želijo vsi sodelovati in kamor vsi prihajajo z veseljem.

Le kdo hoče delati z depresivnimi in zakompleksanimi ljudmi, ki ne znajo ceniti ne sebe ne tistega, kar naredijo in imajo?

Na tem področju bo potrebno v Sloveniji v prihodnjih letih narediti velik skok v zavesti, saj bomo le tako izplavali iz krize. Vsa tema, ki je okrog nas, je namreč posledice teme v nas, s katero se bomo morali soočiti in jo odstraniti. Šele tako bomo sposobni ustvariti družbo srečnih ljudi.

V ta namen počnem v okviru Inštituta za sr(e)čno družbo na področju reševanja težav posameznikov (poleg podjetij in družbe) veliko stvari. Naj naštejem le nekaj
izzivov, s katerimi se soočajo posamezniki, ki pridejo k meni.

Izzivi na primer so:

  • Zakaj imam težave v parterskem odnosu? Vedno namreč naletim na isti vzorec partnerja, ki me po določenem času brez besed zapusti;
  • Kako naj bolje vodim sodelavce;
  • Imam težave s taščo. Ne vem, kaj storiti, da pusti sina pri miru in neha manipulirati z njim;
  • Šef me nadleguje in ponižuje pred drugimi;
  • Ne morem dokončati diplome;
  • Služba me ne zadovoljuje, a ne vem, kam naprej;
  • Občutek imam, kot da življenja nimam v oblasti;
  • Imam številne strahove, ki se jih ne uspem znebiti;
  • Imam bolezen pa ne vem, kaj narediti, da ozdravim;
  • Želim se povezati z umrlim staršem;
  • Želim si postati bolj samozavestna, pa ne vem, kako;
  • Povezala bi se rada z dušico v svojem trebuhu še pred rojstvom;
  • Kako lahko izboljšam odnos s partnerjem;
  • Kako se rešiti odvisnosti od partnerja;
  • Sem izgorel, a se ne znam ustaviti;
  • Kako se lahko naučim sam razreševati svoje izzive in povezati z univerzalno zavestjo, s svojim višjim jazom (dušo), angeli itd.;
  • Želim se povezati s svojo dušo, pa ne znam;
  • Ne vem, kako naprej;
  • Pogosto menjavam razpoloženja, a ne vem zakaj;
  • Imam probleme z zanositvijo;
  • Čutim, da imam na sebi pripeto dušo, saj se izjemno čudno počutim že nekaj časa;
  • Imam veliko žalosti, pa ne vem, od kod izvira in kako se je rešiti;
  • Ne vem, zakaj sem stalno apatična; si želim biti bolj srečna;
  • Kako naj se zmotiviram, da se naučim angleščine;
  • Kako naj shujšam;
  • Kako lahko postanem bolj pozitivna oseba;
  • Itd.

 

Če me želite kontaktirati, da preverite, ali vam lahko pomagam, vas bom vesela, na telefon 041 454 868 ali e-mail agata.kopac@ai-link.net. Ker sem do te mere izurila svojo intuicijo, da se lahko v vsakem trenutku povežem s katerokoli manifestacijo univerzalne zavesti (od angelov, vaše duše, umrlih itd.), vam bom takoj lahko povedala, ali je v moji moči, da vam priskočim na pomoč.

Sr(e)čno:) Agata

Ni komentarjev:

Objavite komentar