četrtek, 2. julij 2020

A greš "body walking"?


Hm, le kaj počnemo s svojim telesom?

Ženske pogosto slišim tarnati te dni, katere kopalke obleči na plažo, da bodo lepo izgledale.

Pa hitro potolažimo druga drugo, da lepota prihaja od znotraj. Res je.

Bilo je po nekem dogodku...

Prijateljica je rekla, da sem lepa, čeprav sem žalostna.

Takoj je vzela aparat in me slikala.

Pustila sem se, pa ne zato ker sem se počutila lepo, ampak ker sem se čutila ljubljeno.

Ko ljubiš in si ljubljen, lepota ni pomembna.

Zato želim vsem nam predvsem veliko ljubezni ♥♥♥

Vseeno. Telo je le skupek hrane, ki smo jo do tega trenutka v življenju pojedli.

Kaj počnemo z njim, da se dobro počuti?

Smo tako dobri do svojega telesa, kot do telesa hišnega ljubljenčka?

Hm, sem se zamislila nad tole zgodbo.

Je bila pri meni na AI-coachingu podjetnica, ki je izgubila psa in se zatem kar precej zredila. Začele so se zdravstvene težave, depresija...

Pravi aha efekt je doživela, ko je ugotovila, da je psa lahko peljala tudi trikrat na dan na sprehod, svojega telesa pa se ni spomnila niti enkrat na teden.

Ja, če želimo, da nam telo služi in je tudi lepo na pogled, ker je zdravo in polno življenja, ga je pač treba dobro negovati.

V to spada tudi gibanje, svež zrak in prazna glava :)

Gremo sprehajat svoje telo ♥♥♥

Hehe – če si lahko vzamemo čas za »dog walking«, si poiščimo nekaj časa tudi za »body walking« ♥♥♥ 

Pa uživajmo na poti ♥♥♥ Agatha

Inštitut za sr(e)čno družbo


Ni komentarjev:

Objavite komentar