ponedeljek, 9. september 2019

Kako se povezati z nezavednim, višjim jazom?

Nekdo izmed vas mi je ta teden zastavil naslednja vprašanja:

»Rad bi se bolj povezal z višjim jazom. Rad bi zastavljal konkretna vprašanja. Pa mi nekako ne gre najbolje. Imaš mogoče kak namig? Mogoče ne vprašam pravilno. Ali pa še ne dobim odgovorov v tem času? Ali pa jim ne verjamem? Ali je višji jaz enako kot pogovor s celoto ali akašo? Če meniš, da je potreben obisk pri tebi, pa kar napiši.«

Tudi sicer mi veliko pišete o povezovanju z nezavednim, višjim jazom. 

Višji jaz nam stalno pošilja sporočila. Vse informacije iz univerzalne zavesti, kvantuma, akaše dobimo preko svojega višjega jaza. Temu pravimo intuicija. Žal pa teh sporočil pogosto ne zaznamo, ker nanje nismo pozorni, jih ne prepoznamo ali smo preveč v egu.

V kolikor so težave za slabo zaznavo v egu, je dobro, da si vzamemo čas in blokade sčistimo. Tu vam lahko pomagam.

Največkrat pa se povezovanja moramo samo naučiti. Tu je dobro slediti knjigi "Genom sreče", ki je cela namenjena temu, da nas vodi k boljši povezanosti z višjim jazom:

»Ali dovolj pozornosti nameniš sporočilom, ki jih stalno prejemaš v obliki notranjega glasu, prebliskov, dogodkov, glasbe in podobnega?

Ali kdaj postaviš vprašanje angelom, vodnikom in zatem počakaš na njihove odgovore?
Kar zdaj zastavi vprašanje angelom ali višjemu jazu (npr. »Kaj naj storim glede nekega odnosa, da bo bolj zadovoljujoč?«) in počakaj, da dobiš odgovor v obliki misli, vizije, občutka ali kako drugače. Ne omejuj se s pričakovanji. Odgovor utegne priti šele čez čas, vselej pa pravočasno. Vedno pride, samo ljudje ga običajno spregledate.«

»V tem pa ponovno zasliši glas: »A ti me pa še kar ignoriraš?! Angeli ti pošiljajo sporočila, ti pa jih vztrajno mečeš v koš. Si lahko zamisliš, kako bi se počutil, če bi tvoji poslovni partnerji vrgli tvoje pismo v koš, še preden bi ga pogledali.« »O, oprosti, nisem vedel,« Mitja nerazpoloženo zine nazaj. Višji jaz pa nadaljuje: »Kaj misliš, kdo je poslal tisto majhno deklico zjutraj pod tvoje okno, da ti je predala kodo za sporočilo? Angeli. Ti pa ničesar, kar ni strogo v tvojem ozko omejenem svetu, sploh ne zaznaš. Videti še ne pomeni zaznati. Kaj misliš, koliko takih sporočil, ki sem ti jih poslal ali so ti jih poslali angeli ali druga dobra bitja, si spregledal?« »Uf, ne vem,« zaprepadeno odgovori Mitja. »Na tisoče vsak dan,« v zanosu odgovori višji jaz in nadaljuje: »A se zavedaš, koliko koristnih informacij tako spustiš vsak dan?« »Huh,« z negotovostjo zavzdihne Mitja, »kaj pa vem.« Nato nataknjeno odreagira: »Kaj si sploh lahko mislim o tistih peresih? Kakšno sporočilo je to? Zame je pero pero.« »Ja, saj pero je pero. A s peresom dobiš namig, da ti nekdo pošilja sporočilo…«

Tako knjiga "Genom sreče" (http://www.srecno.org/genom/default.html) kot zvezek "I'm Happy" (http://www.srecno.org/notebook/default.html) sta namenjena tudi temu, da si najprej zastavimo vprašanje, nato pa ju odpremo in nas na vsaki strani čaka odgovor. Na enak način lahko uporabljate razne angelske karte ali kako drugo knjigo, samo da odgovori v zadnji niso tako na dlani.

Najlažje vadimo povezovanje z višjim jazom tako, da si vsak trenutek, ko nam je na voljo, zastavimo vprašanje in počakamo, da v okolici nekaj pritegne našo pozornost oziroma nam vzbudi občutek, da se v tem skriva odgovor na naše vprašanje (npr. želimo vedeti, ali naj gremo na določeno potovanje. Naključno pogledamo v neko smer in tam zagledamo plakat s potovalno opremo. Odgovor je seveda pritrdilen.)

Višji jaz nam stalno govori tudi skozi telo, mišice. Več tudi na to temo povezovanja z nezavednimi in višjim jazom pa sledi v decembru, ko gremo v proces za delavnico 21.12. 😊 Namen delavnice je, da vam pomagam skozi daljši proces in še posebej s pomočjo zelo mogočnega kraja na Zemlji, da sčistimo čim več blokad, ki vas ovirajo, da bi bili povezani z višjim jazom vsak trenutek in da bi v vsakem trenutku lahko prejeli njegovo sporočilo. Tekom procesa boste dobili tudi kar nekaj dodatnih navodil, kako se povezovati z višjim jazom, kako si tolmačiti sporočila. 

Kot pa vedno, pa še enkrat poudarjam, da ko pokličemo pred sebe višji jaz, da se nam v podobi pokaže, nam mora biti ob njem vedno prijetno. Preverimo ga lahko tako, da mu pogledamo v oči, četudi je silhueta. Ob pogledu v oči, moramo občutiti mir, toplino. 

Mi je pisala neka gospa pred časom:

»Pozdravljena, Agatha! Berem Genom sreče in sem skozi bolj navdušena. Želela sem te nekaj vprašati. Višji jaz se mi prikazuje v podobi moškega s turbanom in haljo. Je temne polti - rjave. Iščem po internetu, da bi ugotovila, od kje je, pa ne najdem. Verjetno Orient. Zanima me, ali je to res podoba mojega višjega jaza, zakaj je Orientalec?«

Hm, višji jaz lahko izgleda kot ženska, kot mladenič, žival, svetloba ali kako drugače.

Zakaj ne bi bil orientalec? 

Višji jaz se nam vedno pokaže v obliki, ki je najboljša za nas v danem trenutku.

Če ne zaupamo tej podobi, ga še enkrat pokličimo. 

Naj se nam predstavi v drugi obliki ali pa to prikazen odslovimo in pokličimo svoj pravi višji jaz. 

Ob njem nam mora biti vedno prijetno! Je vedno dobrohoten.

Predvsem pa se zabavajmo ob povezovanju ♥♥♥ Agatha 

Inštitut za sr(e)čno družbo

Ni komentarjev:

Objavite komentar