nedelja, 27. januar 2019

Ne se bati sveta energij, spoznajmo ga preko reikija ali ...

Sama tako rada pošiljam lepe misli, želje, prijetne energije ♥♥♥

Dajanje iz srca osrečuje ♥♥♥

Pri tem naletim pogosto, da se ljudje bojijo energij.

Ne se bati česarkoli!!!

Samo spoznati je treba to, česar se bojimo.

Spoznajmo svet energij in se ga ne bojmo več. Uporabimo ga nam in vsem v prid.

Sama zato uporabljam Usui reiki sistem.

Reiki je univerzalna življenjska energija. Je povsod. Je v vseh nas, ali v to verujemo ali ne.

Delo z reikijem ne more škoditi. Odstranjuje pa blokade in nas polni.

Sama reiki živim in z njim delam vsak dan, da z njim čistim hrano in pijačo, roke, ko si jih umivam z vodo. Ni pa moje poslanstvo, da delam reiki terapije. 

Moje poslanstvo je reiki prenašati tak, kot je.

Prenašam ga na vas s tem namenom, da vas uvedem v svet energij. Lahko bi za to uporabila tudi kake druge energije, sisteme. Toda reiki je najbolj enostaven, preprost in izjemno učnikovit za učenje in razumevanje sveta energij. Razdeljen je na tri stopnje in tri delavnice. Pri meni sta mojstrska in učiteljska stopnja združeni. Vsak mojster je lahko tudi učitelj, ko ga pokliče notranje vodstvo.

Ne potrebujete ničesar drugega kot samo dobro voljo pa kakšno ležalko in odejo.

Pri meni dobite še dodatno čiščenje blokad pred samo iniciacijo, kar traja dodatno uro, tudi dve, da le-ta poteka bolj nežno in da je proces zaključen čim hitreje.

Tudi za Kundalini reiki, ki je nadgradnja Usui sistema, bomo imeli letos tri termine. Če vas udeležba zanima, mi čim prej pišite. Kundalini reiki je nadgradnja Usui reikija. Krasen je, ker je povsem enostaven. Sama vsak dan zaspim s tem, da spustim čez sebe Kundalini reiki.

Več pa napišem tistim, ki ste zainteresirani in mi pišete na institut@srecno.org ♥♥♥

Uživajte v svetu energij ♥♥♥ Agatha

Institut za sr(e)čno družbo


Ni komentarjev:

Objavite komentar