torek, 18. december 2018

Skozi katera očala gledam?

Ali živim v sovražnem ali prijaznem okolju?


Prijateljica Petra mi je včeraj poslala povezavo na krasen video Wayna W. Dyerja.

Pokojni mojster mi je bil že pred več kot 15 leti navdih za svet, ki ga živim danes. 

Neizmerno sem mu hvaležna.

V tem videu razlaga, kako je za našo dobrobit pomembno, da svet jemljemo kot dobrodejen:


Zato se vprašajmo, kakšna očala nosimo, ko gledamo okolico?

Ne se kregat, ne domnevat.

Vsak gleda skozi svoja očala 😊



Eden skozi modra, drugi skozi svetlozelena, tretji skozi rjava, četrti skozi rdeča…

Pogovarjajmo se, poslušajmo se, sprejmimo različnost.

Če imamo drugo mnenje, še ne pomeni, da se nimamo radi.

Pri tem se zavedajmo, da si mi sami damo gor tista očala, ki so nam najljubša v danem trenutku.

Lahko izbiramo 😊 ♥♥♥

Neka očala smo si nadeli že v zibelki, jim kasneje še kakšna dodali ali odvzeli in svoj pogled tako spreminjali sem ter tja tekom življenja.

Zakaj ne bi danes vzeli tista očala, ki nam naslikajo svet prijazen?

Seveda pa se s tem ne slepimo, sledimo svojemu srcu in ne strahovom 😊

Mi smo tisti, ki smo kreatorji svojega sveta :) ♥♥♥ Agatha 

Inštitut za sr(e)čno družbo




Ni komentarjev:

Objavite komentar