nedelja, 1. julij 2018

Kaj pomeni biti ženska, se počutiti žensko?


Danes me je klicala gospa, ki je rekla, da želi biti bolj ženska.

Prosila me je, če ji lahko pomagam, tako kot sem baje njeni prijateljici, ki je sedaj čisto druga, bolj ženstvena in srečna.

To se mi zgodi pogosto, zato pišem o tem.




Kaj torej pomeni biti ženska?

Pogosto mi ženske pravijo, da bolestno kupujejo zapeljiva oblačila, se tako ali drugače lepšajo, da bi bile bolj ženske. A še vedno jim stalno nekaj manjka.

Krilo, nova frizura, umetne prsi še ne naredijo ženske ženske.

Ko damam, ki pridejo k meni, pomagam s pomočjo njihovih višjih jazov, da odkrijejo svoj pravi jaz, začnemo kopati z vsako pogosto na čisto drugem koncu.

Iz solsticijske delavnice je na primer nastala ena mogočna transformacijska delavnica za čudovito skupino žensk.

Še danes smo v procesu odkrivanja sebe, svojih potencialov, svoje lepote v vseh podobah, predvsem pa svoje notranje moči.

Z vsako delam praktično čisto druge stvari.

Vsaka košček po košček odkriva svoje potenciale in prihaja na svoje pravo mesto, da na polno zaživi sebe, brez omejitev, blokad.

Vsaka je posebna, vsaka je drugačna.

Vse smo pa na isti poti, da odstranimo s sebe vse, kar ni del nas, in zaživimo sebe na polno.


Vseeno je, kaj pravijo drugi, kaj si mislijo o nas. Tako ali tako gledajo na nas skozi svoje filtre, vzorce in prepričanja (torej, svoja očala).

Drugi tako ali tako vidijo v nas tiste probleme, ki jih imajo sami s sabo.

Ključno je, da si vsaka zase dovolimo po plasteh s sebe odstraniti vse maske, ki smo si jih v strahu nadele, in zaživimo sebe.


Hvala tudi vsem vam, ki meni pomagate na poti tako ali drugače, da sem vedno bolj jaz jaz, srečna in na svojem pravem mestu.

Ja, to besedno zvezo »biti ženska« lahko samo občutiš in jo živiš, vse filozofije, teorije so zame nepomembne.

Vsak dan se počutim bolje v svoji koži in vedno bolj ljubim življenje ♥♥♥

V meni je vedno več življenja in rojevam življenje v taki in drugačni obliki ♥♥♥

Počutim se ženska ♥♥♥

Hvala vsem, ki ste z mano na poti, da vam lahko pomagam, da ste vedno bolj srečne s sabo in postajate najboljša verzija svoje ženske ♥♥♥

Hvala, seveda, tudi vsem moškim, ki s svojo prisotnostjo na različne načine vplivate na moj razvoj in razvoj ostalih žensk okrog mene ♥♥♥ Agatha 

Inštitut za sr(e)čno družbp


Ni komentarjev:

Objavite komentar