petek, 8. december 2017

Ali se bo to, kar pravi in kaže višji jaz, zgodilo zagotovo?

Ko pišem o višjem jazu in berete knjigo Genom sreče, me veliko sprašujete o tem, 

ali se bo to, kar pravi in kaže višji jaz, zgodilo zagotovo.

Mogoče, mogoče pa ne.

Zakaj?

V nekem obdobju višji jaz komunicira stvari, ki so za nas pomembne v tem času, čez čas pa se lahko kaj spremeni in višji jaz pokaže kaj v drugi luči. 



Gospa mi je pisala: »Pravi moški zame naj bi bil Franci, kot sem videla leto nazaj. Z njim se ni izšlo. Ni pa ni me spustil k sebi. Zdaj se zbližujem z nekim znancem, vse lepo poteka. Je mogoče, da se to spremeni? Sicer ne vem, kako naj si razlagam te nove dogodke.«

Moj odgovor je bil sledeč:

»Ja, višji jaz nam vedno pove, kar potrebujemo vedeti v tistem trenutku, kar je najboljše za nas. Nihče ne ve, kaj se bo resnično zgodilo. Vse se spreminja, čim dobiš informacijo o nečem. Nič ni fiksno. 

Če bi s Francijem oba razrešila svoje strahove in bi si pustila priti do srca, bi lahko bila skupaj. Ker si ti oddelala svoje, on pa ni zmogel, pač nista skupaj. Višji jaz pa tebi, v kolikor je to v skladu s tabo (ti veš, da si srčno želiš partnerja), takoj ali sčasoma pripelje v življenje takega, ki je v skladu s tvojimi srčnimi željami. 

Višji jaz ti vedno da navodila za ta trenutek zdaj, da narediš zase in za vse najboljši korak.«

Zato si zaupajmo! ♥ 

Naš višji jaz vedno ve, kaj je najboljše za nas ♥

6.1.2018 ob 17:00 pa delavnica na to temo.

Info in prijave na institut@srecno.org ♥

Inštitut za sr(e)čno družbo

Ni komentarjev:

Objavite komentar