nedelja, 29. oktober 2017

Podarjam ti pesem "Sem srečna, ker imam sebe"


Brez smrti ni življenja in obratno. Na Zemlji brez teme ni svetlobe :)

Pogosto se tudi zgodi, da se v največji temi rodi najlepše :)

Zato se ne bojte teme, ker vedno prinese s sabo nekaj lepega:)

Nisem pesnica. Po srednji šoli nisem spesnila niti ene pesmi (ker to ni bilo več obvezno). 

Tekom pisanja knjige Genom sreče, ki nas ozavešča, transformira na vseh nivojih v tolikšni meri, kot ji pustimo, saj je tudi portal za energije, ki nam pomagajo, da lažje pridemo do sebe, pa je v urah teme nastala naslednja pesem. 

No, tole ni ravno Prešernov sonet :) Je bolj zapis srca, kot pesem v klasičnem smislu. 

Vseeno uživajte v njej. 

Poklanjam jo prav vsakomur, saj na Zemlji vsakdo sem ter tja izgubi kako njemu drago dušico.



Sem srečna, ker imam sebe

Ker sem mislila,
da ne morem brez tebe,
sem te tolikokrat izgubila,
toliko bolečine zjokala,
da je ostala le ljubezen,
ki je večna.

Zdaj vem,
da naju ne more ločiti nihče.
Prav nič.
Ker je najina ljubezen večna.
Ljubim te.

Zdaj vem,
da sem lahko brez tebe.
Lahko pa izgubim tudi vse drugo.

Pa sem še vedno srečna.
Ker imam sebe.

Naj da upanje tudi vam.

Pa poskušajte najti v vsaki temi tudi kaj dobrega ♥ ♥ ♥

Pa še - za naročila knjige se obrnite kar na knjiga@srecno.org Dobite vse informacije in navodila ♥ ♥ ♥ Agatha

Inštitut za sr(e)čno družbo

Ni komentarjev:

Objavite komentar