sobota, 30. september 2017

Kateri del svoje umske kletke lahko razširite še danes?

Kaj si želiš?

Ravno sem končala pogovor s stranko, ki si je po tihem želela potovati v Avstralijo, a ni bila še nikoli na letalu.


Nikakor se ni mogla premakniti iz domačega kraja.


Preden sva se lotili izziva, sem z njo podelila tole...



Pred sedmimi leti sem potrebovala kar nekaj časa, da sem kaj spisala.


Danes, po pisanju knjige Genom sreče s 300 stranmi, sem v nekaj urah pripravila članka za dve reviji.


Nekaj podobnega sem doživela že kot otrok.


Ko sem se kot deklica vozila s starši čez hrib do babice, mi je bila vsakič ura vožnje cel podvig. Imela sem občutek, da gremo na drug konec sveta.


Nato smo se pri mojih desetih letih zaradi očetovih poslovnih poti vozili tudi po osem ur v eno smer.


Vožnja pod tri ure mi od takrat ne predstavlja velike ovire.


No, pred desetimi leti sem izgorela in leto pa pol ležala. Odhod do bližnje trgovine mi je znova predstavljal cel projekt.


Zakaj vam vse to pišem?


Da najdete svoje primere, kako je človeški um raztegljiv.


Da se zavedamo, da umska kletka, v kateri smo trenutno, ni edina mogoča.


Lahko iz nešportnika postanemo zavzet osvajalec gorskih vrhov.


Lahko iz kuharja, ki premore znanje kuhanja jajc, postanemo svetovno znani Jamie Oliver.


Lahko iz osebe, ki se boji tujih jezikov, postanemo poliglot in se preselimo na drug konec sveta.


Ustavite se za trenutek. Ne brati naprej.


Razmislite,


kateri del svoje umske kletke lahko razširite še danes?


Kje ste ujeti?


Razmislite, kateri strahovi vas ovirajo, da bi zmogli preseči sedanje omejitve in od življenja vzeli več.

Pa srečno…. tele pike so… da ne boste prehitro brali naprej ♥ ♥ ♥






Mogoče vam bo v pomoč tudi knjiga Genom sreče. Čaka na vas ♥ ♥ ♥
Agatha

Inštitut za sr(e)čno družbo






Ni komentarjev:

Objavite komentar