torek, 6. junij 2017

Pokojni ne govorijo kot ti in jaz

Naj vam zaupam, kako me je danes do srca nasmejala neka stranka… ;-)

Želela si je pogovora s pokojnim očetom, ker ga je tako pogrešala.

Toda pred srečanjem me je klicala prestrašena, da se boji slišati njegov glas.


Najprej sem bila začudena, potem pa mi je postalo jasno, česa se boji. Seveda sem se pri sebi nasmejala.

Potolažila sem jo, da naj pričakuje pogovor z notranjimi čuti – notranjim vidom, sluhom itd. Naj ne pričakuje, da bo preminuli oče v živo začel govoriti na glas kot jaz. No, se pa pogosto zgodi tekom takih pogovorov, da se kdo v okolici oglasi, kak otrok v daljavi zakriči, kaj poči, zaropota…. Lahko se sliši celo, kot da bi očetov glas prišel skozi drugo osebo. Tako resnično vidimo, kako smo nepozorni v življenju. Kako je dejansko vse povezano, ko živimo s tem zavedanjem.

Zato se ne bojte pogovorov s preminulimi. Načeloma ne začnejo govoriti iz stene ;-)

So pa ti pogovori čudoviti.

Pred kratkim sem bila ob umirajoči znanki. Pogovarjala sem se z njo in njenim višjim jazom.

Spokojno je spala. Njeno dušico sem videla, kako se že dviguje iz telesa.

Najprej je bil samo mir. Jaz sem ji govorila…

V nekem trenutku sem z notranjim vidom videla, kako je dvignila roko, da sem kar skočila stran. Ustrašila sem se. V tem pa sem z notranjim vidom videla, kako me je objela in se mi začela zahvaljevati, da je tako vesela, ker končno nekdo ve, da je še tu.

Zato je to povezovanje z višjim jazom tako uporabno :)

V jeseni pridejo delavnice na to temo.. knjiga :)


Do takrat pa … veliko smeha :)

Čudovito poletje :) ♥♥♥ Agatha

Inštitut za sr(e)čno družbo


Ni komentarjev:

Objavite komentar