četrtek, 14. april 2016

Tu smo, da si pomagamo

Te dni je k meni prišla na regresoterapijo moja prva t.i. »duhovna« učiteljica, ki mi je pred dvajsetimi leti prva odprla vrata do nevidnega sveta. 

Šele, ko je odšla in ko sem plavala z mislimi po vsem, kar se ji je sestavilo tekom regresoterapije, mi je padlo na pamet, kdo je bil pri meni. 

V srcu sem se hvaležno nasmehnila življenju. 

Vsi smo učitelji in učenci. 

Nihče ni boljši ali slabši.

Samo srce ve, kdo nam lahko pomaga v danem trenutku.  

Tu smo, da si pomagamo, v kolikor si lahko. 

Me prav zanima, h komu od vas, ki vam danes pomagam, bom šla jaz po pomoč čez deset, dvajset let :) 

Mogoče pa se bom spet obrnila na svojo nekdanjo učiteljico. 

V danem trenutku pomagam jaz vam, v drugem trenutku pa jaz potrebujem vašo pomoč :). 

Vse kroži - znanje, ljubezen... življenje :). 

Uživajmo v tej krožni spirali življenja :) ♥♥♥ 

Z ljubeznijo :) Agatha ♥♥♥ 

Ni komentarjev:

Objavite komentar