sobota, 10. oktober 2015

Dobrota je relativna

Dobrota je relativna. Kajti nihče ni samo dober. Dobrota se namreč rodi v glavi opazovalca. Nekdo je za nekoga dober, za drugega slab. Nekdo je bil v prejšnjih življenjih izjemno krut do drugih ljudi, v tem pa je nežen, požrtvovalen, pravi svetnik. Pa je resnično dober, če gledamo tudi njegova prejšnja življenja? Zato ne sodimo ljudi, ne dvomimo v ljudi. Vse presojanje se namreč rodi v naši glavi, kakšen je človek dejansko, pa nikoli ne vemo v celoti. Sicer pa to tudi ni pomembno. Vsi smo v bistvu dobri in slabi. Bistveno je, da sledimo sebi in delujemo v skladu s sabo, kajti potem počnemo najboljše za vse naokrog. Včasih nas morajo drugi dojeti za slabe, ker tako hoče njihov ego. Zakaj bi se krivili, da smo naredili nekaj slabega, če se ob nas lomi njihov ego in joka ter stoka? Njihov ego namreč izsiljuje. Izpadejo ubogi, mi grdi. A kdo je dejansko grd? V bistvu niti ni pomembno. Vsak gre svojo lekcijo skozi. V končni fazi je vse le izkušnja in lekcija ljubezni. Sledimo sebi in vedno smo na pravi poti in ravno prav dobri.

Sicer pa se vam zahvaljujem za vse izjave, sporočila, ki jih delite z mano po delavnicah, coachingih, terapijah. Od vseh se učim in samo tako vam lahko še bolj pomagam na vaši poti. Učenja ni nikoli konec.

Včeraj sem skočila do neba, ko sem prejela vabilo na dogodek ene čudovite gospe:

»Hvala ti, draga Agata! Če ne bi takrat prišla do tebe, bi se še zdaj mogoče vsa nesrečna pehala za neko službo… Res sem ti hvaležna! Upam, da boš lahko prišla! Tudi jaz se zelo veselim, da se bova spet videli!

Vse najlepše!«




Skratka, delajte na sebi. Če kaj ni po vaše, ugotovite, zakaj to ni tako in nekaj ukrenite v tej smeri.

Ne vdajte se v usodo in se pretvarjajte, da je vse v najlepšem redu, če v resnici ni tako!!!

V kolikor je potrebno, poiščite pomoč od zunaj. Tudi jaz jo, če mi tako narekuje višji jaz.

Včasih je najboljši učitelj klošar na cesti, drugič pa morda guru iz Indije.

Sledite srcu in svojim srčnim sanjam ♥♥♥

Uživajte v ljubezni in bodite samo vi vi ♥♥♥

Agatha

Inštitut za sr(e)čno družbo
www.srecno.org

Ni komentarjev:

Objavite komentar