sreda, 22. julij 2015

Sporočilo boga Peruna

Ob Perunovem (20.7.) sem se za vas povezala s slovanskim bogom Perunom (bog strele in groma, bog priseg, bog pomladi in plodnosti, bog dežja in kmetijstva ) in ga povprašala, ali nam želi kaj sporočiti.

Odgovor je bil takle: 

»Moja naloga je, da delam red v naravi. Mnogi se me bojijo, češ da sem strah in trepet. Toda moja moč ni usmerjena v rušenje, ampak v ustvarjenje harmonije. Vem, da vi tega s svojimi očmi, ki ne vidijo gozda, ampak le posamezno drevo, ne vidite. Vse moram postaviti na svoje mesto ob pravem času. Ko grmim in ropotam, dejansko prinašam mir. Sem mirovnik, čeprav navzven izgledam, da sem bojevnik. Zato vas pozivam, da razmislite, kako vi skrbite za vaše odnose. Ali ste tiho? Ali mogoče samozavestno uveljavljate tisto, v kar verjamete, da bo prineslo več harmonije v prostor? Vabim vas, da mi sledite, se obrnete name, ko potrebujete odločnost in modrost, da ustvarite želeno. Vam bom pomagal videti širšo sliko in najti notranjo moč za spremembe. Če boste malce ropotali na poti, ni nič narobe. Naj bo to naznanilo, da prihaja dež in za njim žetev. Če koga pri tem zmoti vaše grmenje in bliskanje, se ne ozirajte. To je samo pomoč drugim, da se lažje pripravijo na dež in pravočasno tudi sami posejejo svoja semena. Zaupajte sebi in odločno pojdite za tem, kar si želite ustvariti.«

Sicer pa se bomo z bogom Perunom družili na skupinski regresoterapiji 23. in 24.7. Pomagal nam bo odstraniti ovire, da bi vse, kar srčno sejemo, dobro obrodilo. Ob njegovem hrastu bomo nabirali moči za nadaljnje zmage.

Vse pa, ki boste doma, srčno vabim, da se nam pridružite iz vašega svetega prostora. 

Lahko se nam v tišini samo pridružite in prosite višji jaz, da bog Perun za vas naredi vse, kar je v njegovi moči in v vaše najvišje dobro. 

Lahko pa se umirite in prosite svoj višji jaz, da vas pelje skozi prostor in čas do boga Peruna in Perunovega hrasta.

Tam vam bo bog Perun dal svojo sekiro (eden izmed njegovih simbolov, s katero pa ne posekajte njegovega hrasta ;-)), z njo pa vsakomur tista darila, sposobnosti, ki jih potrebuje. 

Zahvalite se za vse blagoslove in uživajte na svoji poti. 

Sr(e)čno :) Agatha ♥♥♥

Inštitut za sr(e)čno družbo

Ni komentarjev:

Objavite komentar