sreda, 22. julij 2015

Komplementarji (duše dvojčice) so steber luči

Kaj je namen, da se komplementarji (duše dvojčice) srečujejo na Zemlji v tem času?

Namen srečanja komplementarjev je širjenje ljubezni. Ko se zgodi združitev, se namreč v okolico sprosti ogromna količina energije. Energija dveh komplementarjev skupaj je mnogo večja, kot v primeru drugih parov. Da sploh prideta skupaj, sta morala pred tem prehoditi dolgo pot. V kolikor imata med sabo in vsak zase preveč nerazčiščenih stvari, niti ne prideta skupaj. Šele ko sta sposobna v sebi uvideti svetlobo in sprejeti svoje lastne pomanjkljivosti, se lahko začne združitev in srečanje. Za okolico pa to pomeni obilje ljubezni in omogoča hitro rast zavesti. Združena komplementarna partnerja sta kot steber luči, ki žarči naokrog svetlobo in kaže pot vsem, ki stopijo v njuno bližino.

Moja naloga je med drugim pomagati komplementarnim partnerjem, da lažje najdejo pot eden do drugega. S tem namenom je na mojo pot poslanih več komplementarjev, kot jih je v povprečju v populaciji. Sicer pa smo lahko srečni v partnerstvu tudi, če nimamo komplementarja za partnerja. Samo mi moramo biti mi, pa slej ko prej zaživimo v partnerstvu, ki nas izpopolnjuje in osrečuje.


Hi hi hi, ravno, ko sem premišljevala, kakšno slikco bi dala zraven tega zapisa, sta se na sosednjo streho spustila dva golobčka. No, še en dokaz, da vse stvarstvo sodeluje z nami, ko mi sodelujemo z njim in sledimo sebi.

Obilje ljubezni :) Agatha ♥♥♥


Inštitut za sr(e)čno družbo

Ni komentarjev:

Objavite komentar