petek, 20. marec 2015

Skrivnosti manifestiranja

»Osnovna želja vseh ljudi je preprosta – živeti srečno,« pravi knjiga Sanjski dnevnik, ki jo ravno prebiram.

Sama sem svoj prvi sanjski dnevnik na svoj način izdelala že pred več kot desetletjem. Sem se kar »zgrozila«, ko sem spet pogledala v tole sanjsko škatlo na fotki iz pred nekaj let. Najbolj globoke želje se več kot uresničujejo. Marsikaj je tako že uresničenega … marsikaj pa še čaka. Vse se mora najprej zgoditi znotraj, da lahko potem najde pot še v zunanji podobi. Principi manifestiranja so izjemno enostavni. Pot do uresničitve sanj pa lahko traja tudi več let, saj je treba včasih čez vso temo v sebi, da sploh pridemo do sebe, kjer se manifestiranje, ki ga želimo, šele začne. Več o tem bo predstavljenega na Delavnici skrivnosti manifestiranja 23.4. Za več info me kontaktirajte na institut@srecno.org.

No, del mojih sanj iz te škatle je bilo tudi to, da bom na primer z vami lahko na konferenci čez en teden soustvarila čudovito delavnico, da boste z doživetim, ozaveščenim, naučenim, tudi vi malce lažje prišli do vaših sanj.
 
https://www.facebook.com/events/2018791724926464/

Še cel teden .. mene pa že razganja od veselja, kaj vse bom lahko delila z vami :)



Se je pa pri meni te dni na regresoterapiji oglasilo dekle, ki se stalno kaznuje, ker ima občutek, da ni dovolj dobra. Ozavestili in sčistili sva marsikateri njen strah. Predvsem ni imela poguma iti za sanjami. Zaradi šolskega sistema se ni počutila uspešno, češ da ni dovolj pametna. A ko sva prišli do njenega poslanstva, sva ugotovili, da je popolnoma opremljena za opravljanje svoje naloge na Zemlji, saj je njena naloga delati z otroki, katere s svojim velikim srcem dobesedno zdravi. Sama pa na ta način dobi nazaj veliko energije za izpolnjeno in srečno življenje.

Ko sledimo srcu in živimo v skladu s sabo, smo ravno prav lepi, pametni, sposobni za uresničitev svojega poslanstva in svojih sanj.


Se vidimo na konferenci :)

Do takrat pa lepo preživite tudi enakonočje :)

Veliko uresničenih sanj :) ♥

Agata

Inštitut za sr(e)čno družbo

www.srecno.org

Ni komentarjev:

Objavite komentar