četrtek, 27. november 2014

Zakaj reiki in sporočilo boginje Pele

Srčno pozdravljeni,

kot sem vam obljubila, vam dolgujem še svojo zgodbo glede reikija. Mnogi ga že poznate, zato ne bom teoretizirala o njem, ampak samo podelila svojo izkušnjo s temi čudovitimi energijami.

Iniciacijo v Usui reiki sem opravila pred nekaj leti. Ob tej izkušnji so mnogi čisto ganjeni pa tudi mene se je sama iniciacija dotaknila izjemno subtilno, saj so reiki energije resnično blagodejne za dušo in srce. Te pobožajo kot angelske peruti. Tudi prejemanje teh energij od drugih tečajnikov je prijalo moji duši. Žal pa sem takrat imela hude težave s hrbtenico in mi polaganje rok ter stanje v zame takrat čudnih pozah po petnajst minut naenkrat ni delo prav dobro. Reiki sem tako poleg drugih tehnik uporabljala za svoje drage, če so potrebovali malce crkljanja ali pa jih je bolela glava ali kaj podobnega. Preobrat pa se je zgodil, ko me je prijateljica povabila na Karuna reiki, češ da to pa je reiki sistem, kjer so energije še močnejše, in pomaga predvsem pri izboljšanju odnosov. Pri sledenjem pa sem zastrigla z obema ušesoma, saj dnevno pomagam ljudem priti do lepših odnosov. »Le zakaj ne bi imela še ene tehnike?« sem si mislila. Nekaj od zgoraj me je tako zvleklo na delavnico prve stopnje Karuna reiki. To pa je bila ljubezen na prvi »občutek«. Energija ni šla samo skozi roke, ampak moje celotno telo se je spremenilo v božanskega prevodnika teh prefinjenih energij.



Reiki je tako postal del mene. Nadaljevala sem z Usui reiki iniciacijami in prišla do mojstrstva. Vmes pa prišla tudi do Karuna reiki mojstrstva. Vse je potekalo relativno hitro. Najbrž tudi za to, ker smo bili na zadnji iniciaciji sami karuna reiki mojstri že iz prejšnjih življenj. Te energije so nam tako povsem domače. Čeprav kljub temu ni bilo lahko po vsaki iniciaciji. Ko stečejo v nas te prekrasne energije, spodrinejo iz naše avre razne blokade, zastrela čustva, občutke, ki tako privrejo na dan. Slednje pa ni najbolj prijetno v prvi fazi. Seveda pa je po kratkotrajnem čiščenju, življenje po vsaki taki iniciaciji še mnogo lepše. Več ko v nadaljevanju delaš s temi energijami, več svetlobe se naseli v tebi.

Sama sicer ne polagam rok, ne delam zdravljenj za druge, razen za družino in najožje prijatelje. Sicer pa dnevno delam z reiki mojstri in reiki vodniki, ki mi priskočijo na pomoč na moji poti skozi življenje. Veliko pa mi pomagajo tudi pri delu z vami in na vseh delavnicah. Trenutno pa mi pomagajo odkrivati še nekaj novega. A o tem v nadaljevanju kaj kmalu :).

Če koga reiki potegne, da bi z njim razvajal sebe ali druge, srčno vabljen, da me kontaktira na institut@srecno.org. Učenje poteka v parih, tako da zorganiziramo delavnico, ko nas je dovolj.

Želim vam, da se čim bolj odprete za vse prekrasne energije, ki nas obdajajo, če jih spustimo v svoje življenje :)

Z ljubeznijo :) Agata

Inštitut za sr(e)čno družbo
www.srecno.org

P.S: Tule pa vam prilagam še današnje sporočilo havajske boginje vulkanov Pele:

»Strast je vse. Strast je življenje. Če niste strastni, ne živite. Ste živi mrlič. Zato je ključno, da najdete v življenju to, kar vas podžiga, kar v vas neti strast. Ne iščite razlogov zunaj sebe, ampak v sebi. Občutek ob zunanjem zadovoljstvu je povsem drugačen kot ob notranjem. Ko se naučite to dvoje ločiti, ste rešeni. Nihče od zunaj vam ne more več prodajati puhlic in vas zavajati, da vam bo prinesel srečo. Sreča je že tu. Ko zanetite notranjo strast, ste vedno tam, kjer morate biti in ste vedno srečni. Če ste se v igri življenja izgubili, ste prazni in brez energije, me pokličite, da vam pomagam zakuriti notranji ogenj in prižgati strast, da najdete spet svoj pravo pot in nato pomagate zakuriti še veliko ognjev okrog sebe.«

Vesel december, poln strasti :) ♥ Agata

Ni komentarjev:

Objavite komentar