petek, 21. november 2014

Ko sledimo srcu, je tudi čas na naši strani

Srčne objeme vam pošiljam tokrat iz rumene ulice. Mene je s svojo sončno barvo povsem očarala :).
 


Sicer pa je za mano prvi dan menstruacije. Dolga leta sem ga zaradi bolečin preležala, počutila sem se dobesedno kot razmesarjena svinja sredi tri tedne neočiščenega svinjaka. Danes pa se počutim kot boginja. Ni pomembno, kako me vidi okolica, pomembno je, da je meni fajn :) Tale nedelja, s sončkom obsijana, je bila fantastična :) Kamor sem pogledala, me je čakala lepota. :) Zato prijateljice, ni treba, da trpimo zaradi menstrualnih bolečin, dolgih menstruacij. Vse se da razrešiti. Je pa treba malce pobrskati po sebi in kaj spremeniti. Nihče ne more tega storiti za nas. Same moramo zbrati dovolj ljubezni do sebe.

Življenje je lepo, če si ga takega naredimo :) ♥

Ko sledimo srcu, je počasi tudi čas na naši strani :) ♥

Sicer pa moram z vami podeliti še to. V soboto pridem s čudovite delavnice domov, kjer sem se spet nekaj naučila, da bom še lažje pomagala naprej. Pa dobim tale e-mail spodaj od gospe, katere hčerka je imela precejšnje težave s sluhom.

Prilagam ga za UPANJE. Vse težave SO rešljive. 

Mogoče je samo potrebno malce več časa in truda za to!!!

 "Pozdravljena Agata,

sem se sicer mislila oglasiti šele čez kak mesec. Vendar čutim, da ti moram to napisati že sedaj. Skratka, hčerka mi pravi: "Mami, sedaj pa ful, ful bolje slišim!" ... Pa ne samo to, spet sva našli tisti stik, ki sva ga vmes izgubili. Že takoj po regresiji je prišla k meni in tista lepa vez, vsa žareča in ljubeča, se je kar bleščala :):-)...

HVALA, HVALA, HVALA."

Pa ne gre za mene!! Nisem nič delala. Le vodila jo. Vse je naredila gospa sama!!! Vsi to zmoremo.

Samo do vzorcev naših težav je treba priti! 

Pa vzemite katerokoli tehniko hočete, samo iščite, dokler ne pridete do rešitve.

Mnogi me kličete, mi pišete, da sploh ne morete več zadihati. Iz dneva v dan garate na sebi. Želite si, da bi prišel vsaj kak teden, mesec, da bi lahko zadihali in uživali v tem trenutku, sončku, v enostavnem življenju. Da bi uspeli biti zadovoljni s tem, kar imate. A se stalno podira na nekem področju, bodisi je to v službi, partnerstvu, družini, zdravju. Želite si samo nekaj dni smeha in počitek od vseh stvari, ki so se vam nakopičile v zadnjem času. A žal ne gre. Ravno se razreši partnerski odnos, pa privrejo težave na področju zdravja. Če za hip spuhtijo vaše lastne težave, pa vas zasujejo z njimi vaši bližnji. 

Naj vas potolažim, da je to pač samo del procesa, ki ga trenutno gremo na Zemlji skozi na poti v svetlobo, višjo zavest. Žal je pot v svetlobo le preko lastne teme. Vprašanje je samo, kako se z njo soočamo. Poleg tega je dobro, da se zavedamo, da vsa tema, ki jo prinašajo globalna kriza in egoističen način delovanja na vseh področjih ter v končni fazi izbruhi narave, kaže samo na to, da je vsa tema, ki se je v človeštvu skrivala tisočletja, prišla na plan in se moramo z njo soočiti, da lahko v tej realnosti zasije več svetlobe. Zato samo delajmo na sebi, očistimo svojo lastno temo in zaživimo v ljubezni pa bomo najbolj pomagali sebi in vsemu človeštvu. Kot pravi Gandhi: »Če želiš videti spremembo v svetu, moraš ti biti ta sprememba.« 
Sama sem šla v preteklih letih čez najbolj temne predele pekla, ki si ga človek lahko zamisli, zato da lahko grem skozi vse procese, ki jih greste skozi tisti, katerim sem namenjena v pomoč. Opažam pa, da vedno hitreje in hitreje raste zavest. To spremljam iz dneva v dan tako pri sebi kot tudi drugih. Dnevno se toliko naučim od vseh vas, kot goba srkam znanja od vseh kultur, prednikov, v stiku sem z vedno več bitji, ki nam želijo pomagati narediti transformacijo na Zemlji. Slednjih je tudi čedalje več. V naši realnosti se pojavljajo stalno nove kamenine, nove živali, nove rastline, čeprav se o tem malo govori. Veliko starega umira. Kot pravi na primer pripoved maorov, so kiti na koncu evolucije in počasi zapuščajo mamo Zemljo. Staro gre. Novo prihaja. Vse se spreminja. Vsak dan se tako med mojim individualnim delom in na delavnicah srečujem z novimi bitji, ki nas ljubeče zasipajo z znanji in nam pomagajo hitreje čez vse procese, če jim le pustimo. Seveda se z njimi povežimo le z odobravanjem našega višjega jaza. Okrog nas so take in drugačne energije. A če se povežemo z ljubeznijo in se s tem strinja naš višji jaz, bo to zagotovo v naše najvišje dobro. Kako se povezovati, se bomo ponovno učili konec januarja na delavnici U-LINK, za katero me že nekaj časa sprašujete. Sicer pa z nami želi delati vedno več teh čudovitih bitji. Kaj vse se dogaja, ste številni že doživeli, ko smo bili skupaj, sedaj pa me vsa ta mogočna bitja vabijo, da še bolj intenzivno pričnem sodelovati s posameznimi. V ta namen želijo, da skupaj speljemo nekaj prekrasnih, transformativnih večerov. Več o tem, kaj bomo počeli, pa v prihodnjih mesecih. 
Za konec pa še pogovor z Gandhijem, ki sem ga danes za vas povprašala, kaj nam svetuje, da bi uspeli iz Slovenije narediti raj:

»Dragi Slovenci, začnite poslušati svoje srce. Nehajte se že bati sovražnikov od zunaj, saj jih imate največ znotraj sebe. Nihče vam ne bo pomagal od zunaj, če ne boste znali stopiti skupaj in slediti tistemu, kar si želite. Od zunaj vas ne jemljejo resno, ker se vi ne jemljete resno. Zato stopite vase in najdite svoje lastne kvalitete in jih začnite kazati naokoli. Drugi vas vidijo tako, kot se vidite vi sami. Če boste še naprej kazali le svoje slabe lastnosti, vas bodo drugi dokončno pohodili. Lahko boste dosegli to, kar vaši predniki v tisočih letih niso, če boste sledili le tistim, ki ne vedo resnično, kaj je dobro za vse vas. Ne sledite tistim, ki iščejo srečo le za peščico. Rešili se boste le skupaj, ne le polovično ali tretjinsko. Zato iščite ljudi, ki bodo našli rešitve za vse, ne le za posamezne skupine. Slednji vas ločujejo, ne združujejo. Vas je malo, rešite se lahko le skupaj.«
Naj vas sonce in ljubezen v srcu spremljata povsod :) Agata ♥♥♥

Inštitut za sr(e)čno družbo
www.srecno.org

Ni komentarjev:

Objavite komentar