nedelja, 15. oktober 2023

Če imamo dolžnike...

Vsem se lahko zgodi, da imamo dolžnike. Tudi v tovrstnih težavah pogosto pomagam.

Name se je obrnila gospa, ki je imela naenkrat kar nekaj dolžnikov v podjetju. Živi v malem kraju. Dobra polovica je bila sokrajanov. Predvsem se je ujela v strah, da bodo o njej govorili grdo, če ne bo zahtevala plačila za njeno blago in storitve.

Tole spodaj pišem predvsem za podjetnike, je pa izredno koristno tudi za tiste, ki imate osebne dolžnike.

Predvsem vam polagam na srce, da kar vam dolžniki dolgujejo, ali so vam ukradli, bremeni tiste, ki so to storili. Naj ne bo to naše breme, zato predelajmo lekcijo, predihajmo in gremo naprej. Več pa tule spodaj.

Soočanje z dolžniki v podjetju je lahko čustveno zahtevno. To je situacija, ki vključuje ne samo finančne izzive, temveč tudi čustvene obremenitve. Tukaj je nekaj vidikov, ki jih lahko upoštevate z emocionalnega stališča:

1.Pomembnost učenja iz izkušnje: Vsaka poslovna izkušnja, tudi če je neprijetna, prinaša priložnost za učenje. Razmislite o tem, kako lahko izboljšate svoje poslovne procese, prepoznate morebitne znake finančnih težav in sprejmete preventivne ukrepe za prihodnost.

2.Samopodoba in samozavest: Ne dovolite, da finančne težave vplivajo na vašo samopodobo ali samozavest. Poslovne težave so del poslovnega sveta, in pomembno je, da ostanete osredotočeni na rešitve in izboljšave. Potrebno se je nemudoma soočiti s čustveno krizo, vzpostaviti nadzor nad občutki krivde, premagovanjem sramu in zamerami. Prva reakcija ob odkritju dolžnikov v podjetju je lahko občutek krivde ali pretirane odgovornosti. Pomembno je razumeti, da niste edini podjetnik, ki se sooča s tovrstnimi izzivi. Poslovne težave so del vsakega poslovnega okolja. Morda občutite sram zaradi dejanj dolžnikov, vendar je pomembno razumeti, da niste odgovorni za njihova dejanja. Vsak posameznik nosi svojo odgovornost. Namesto da se osredotočate na sram, razmislite o tem, kje se konča vaša odgovornost, kako ukrepati in izboljšati situacijo. Predihajte vsa težka čustva, tudi jezo, bes, žalost in zamero, in jih nadomestite z ljubeznijo. Pozor na zamero, ki je zelo razdiralna energija in žre predvsem nas same, saj je oblika potlačene jeze, neka pasivna agresija, ki je ne zmoremo izraziti na bolj aktiven način.

3.Podpora skupnosti ali strokovnjakov: Če se počutite preobremenjeni s čustvi, je pomembno, da poiščete podporo. To lahko vključuje pogovor s strokovnjaki, kot so finančni svetovalci, poslovni mentorji ali pa tudi strokovnjaki s področja mentalnega zdravja, ki vam lahko pomagajo najti rešitve.

Pomembno je razumeti, da se v poslovnem svetu soočamo z izzivi in neuspehi, vendar je ključno, kako se odzivamo nanje in kaj se iz teh izkušenj naučimo. Sprejemanje teh izzivov kot priložnosti za rast je ključnega pomena za nadaljnji uspeh in razvoj podjetja.

Pa čim manj dolžnikov in veliko uspehov naprej 😊♥♥♥ Agatha

institut@srecno.org
www.srecno.org










Ni komentarjev:

Objavite komentar