nedelja, 9. avgust 2015

Ko samo si ...

To poletje sem zaključevala neke dolgoletne procese. Tale nakit od Nine – Unikatnica me stalno spominja na čudovito, nepopisno izkušnjo, ko sem bila pripeljana do svoje esence. Zato vam ga danes prilagam še v kompletu. Draga Nina, hvala :) ♥ Sicer pa sem si ga kupila za darilo, tako da nimam nič od tega, da vam ga »promoviram« ;-) Preprosto čudovit je :). 



Tako se mi je tekom vseh procesov spremenilo ime, za katerega nikoli ne bi rekla, da ga bom zamenjala, saj če je kdo poklical 'Agata', sem natanko vedela, da gre to zame. Moje ime mi je bilo povsem všeč. V prvem trenutku, ko sem začutila, da odhaja, me je kar zvilo. A v sebi sem čutila, da je to edino prav. Zavest se namreč razvija in vse, česar ne potrebujemo, počasi z nas odpada ali se spreminja. 

Staroverski brat Vratislav pa me je ta teden krstil še s slovanskim imenom. Pa ni vedel za prejšnjo menjavo, niti tega, kaj vse se dogaja z mano :) 

Kaj bi mi rekli Indijanci? Kako me bodo klicali Afričani? Kaj pa Aboridžini?

Zdaj s povsem druge perspektive razumem mojstre, ki govorijo, da je vsakršno istovetenje s čimerkoli le stvar ega. 

Ko občutiš svojo esenco, preprosto si ta esenca :)

Z ničemer se ne istovetiš, vse si, a hkrati nisi nič. 

Pa točno veš, kam in kako. 

Tako veš, da se ničesar ne potrebuješ oklepati kot pijanec plota :)

Ko sem bila punčka, so mislili, da bom slikarka. Postala sem pravnica. Zavila v finance. Vmes počela vse od čistilke do direktorja. Se istovetila s tako ali drugačno vlogo, ki sem si jo pripisala ali so mi jo nadeli drugi. Kaj vse me še čaka še v tem življenju? 

Pa se tako vztrajno istovetimo s tem, kar počnemo, kar naj bi bili po etiketah… ;-) 

Ha ha :)

Življenje je eno samo potovanje.

Nič drugega. 

Umetnost je v tem, da samo si in plavaš dalje :) Če se da za srcem, ker je potem vse lažje. A tudi če greš za egom, preživiš. No, sicer pa sledi novo življenje in nove izkušnje. Pa gre potovanje naprej :)

Moje srce si pri tem želi biti srečno in to srečo deliti z vami ♥♥♥

Če se kje najdemo pri tem, me srčno veseli :)

Veliko sreče pa želim tudi vam na vašem potovanju :) ♥♥♥ Agatha

Inštitut za sr(e)čno družbo








Ni komentarjev:

Objavite komentar